January 21, 2010

cara nak ngorat perempuan?

aihhh, soalan 2 pelik an?
ade la sorang budak ni tanya aku.
blog aku ni ade ke tulis tentang "CARA-CARA MENGORAT PEREMPUAN"?
wah wah wahh..
kau ingat aku ape?
lesbian? cittt~

haha, pluss.. 10 minit yg lalu, dia suruh aku tulis CARA-CARA MENGORAT AWEK YANG COMEL AYU DAN BERTUDUNG.
eceeehhh, pndai la ek?
dah x de yang comel ke budak2 x pakai tudung tuh?
kau nak cari yg comel, tanya aku plak eh? hahaa~

x pe lahh, aku kongsi sikit.
haha, kadang2 tu perempuan ni senang jatuh cinta .
yesss, ramai..bukan kadang2. kan? kan? kan?

senang je cara dia, kau tanya budak yg awek berlambak tuh.
hah, mintak satu. habis citer. *haha, bagus idea tu nis!*
lagi 1, kalau kau x nak mintak awek diorg (yela, semua muka x lawa an), kau tanya la cara2 nak ngorat awek cun lagi comel yg bertudung kat die.
hah, kan senang..

woi muhd ilmi haji ghazali..
aku bukan pondan, lesbian or pengkid yee..

No comments: