January 23, 2010

cat kelasss

tadi kelas 4 wibawa cat kelas.
yela, budak2 LK. aku budak LK lah!
asal asyik tanya, "anis kelas LK ke?"
nape, muka aku muka bio ke? aihhh~

huuu~ tau x warna apa?
hebat tau! kelas kitorg hijauuu! :P
haha, daud x kasi dowh!
geram jeer. nanti aku bunuh la die.
jangan risau ye rakan2 ku. korg teruskan je.

act, aku pernah dengar yg cikgu daud nak kasi sama je warna kelas.
ala, kitorg dah beli. dah cat pun.
hari tu x nak cakap awalawal. padan muka.
x kan nak kikis. cigu rajin, buat la. haha~

so budakbudak kelas lain, contohilah kami.
kalau berani la. kalau nak kelas lawa lahh.
boleh pilih warna.

cittt, aieffie cakap nanti kena panggil ke bilik disiplin.
yela, cat kelas selain warna putih or cream.
macam aku kesahh.. hari2 anis masuk situ aieffie sayangg~
lagipun sape yg nak belajar?

papehal un, aku suka la kelas 4 wibawa.
x lupa jugak 4 karisma. sayang jugak kelas tu.
korang tetappp dalam hati aku ye :D

No comments: