January 29, 2010

pecah rekod kot ?

emmm.. sebelum ni, aku pernah couple.
haha, benda ni, memang pelik..
antara yg pelik pernah aku jumpa. XD
yess, dia pecah rekod dalam hidup aku ni.

sepanjang aku couple ngan dia, banyak yg aku nampak.
banyak yg aku belajar.
and, banyak yg aku terfikir. huahaha~

kitorg berbeza dalam banyak hal.
x kira la kemahiran or kegemaran.
aku pun pelik camne boleh couple ngan pakcik ni sampai sekarang.


perbezaan kitorg :


1. fav colour : aku suka oren, x suka la kuning and coklat.
dia plak, kuning, merah! oren, x de nya.

2. fav benda manis2 : he loves coklat. siap belikan hadiah kat aku. tapi....
aku x suka coklat. aku suka lollipop. dia cakap, macam budakbudak =.='

3. fav rancangan tv & filem : citer cinta, romantik, lawak, kasi kat dia yeeee~
aku, bunuh2, seram, thriller ni, layan la. citer yg dia suka, kuraang..

4. fav kat sekolah : "belajar ye nis. nanti aieffie kasi buku rujukan aieffie tu ye,"dia cakap kat aku. aku ni plak, heee~
"aieffie, jom main bola tampar!" aku ajak *semangat, dah siap lari2 dah*.

5. kucing : "aaaaa..tengok kucing tuh, nanti kena langgar la" aku cakap. siap syuh2 kat kucing tu. takut kena langgar. yela, aku kan baik.
"emm..aieffie kurang sikit kucing ni", dia cakap. ohhh, yeke?


banyak kan? ade lagi. sampai orang lain un pelik.
aku un pelik, korang ingat korang je ke pelik?
dia banyak sangat beza ngan aku.

tapiii, aku sayang dia.
kitorg jarang meseg, kalau meseg if penting je.
alin pernah baca meseg aku and dia, alin cakap "bosan giler korg ni". haha!
yela, meseg kalau ada benda penting je.

call je un seminggu 2-3 kali je.
tu pun bukan cam orang lain.
kira 30 minit, lama la tuh.
kitorg jarang gaduh, *ni yg aku pelik* ngehhh xP

kitorg selalu berbeza pendapat.
dia selalu tegur kalau aku buat salah.
andd, dia susah nak jaga hati aku. =.='
tapi aku suka! dia ada pendirian sendiri. ;)

aaaa, aku pernah couple 5 kali, dia yg ke-6.
dia sorg je lain kott.
yg lain semua jenis hipokrit. nak aku happy je.
cisss..

ni yg aku terfikir, kalau time couple,
habis tujuhpuluh ringgit sebulan, last2 clash jugak, watpe?
pastu dah clash, kutuk belakang2. apedaaa =.='
aku cakap, sebab aku pernah buat camtu. heh :D
walaupun aku habis tigapuluh je sebulan. *bukan tujuhpuluh eh..* (dulu lahh)
sekarang x payah topup sebulan un x pe.

tapi ngan dia, x payah cakap iloveyou hari2 pun.
jarang2 dapat iloveyou, imissyou tu pun, boleh couple lama2. hehe..
bila dapat, seronok, sampai boleh menangis. ngek an? :P
x yah panggil sayang-ayang pun x pe.
kitorg malu la cakap benda2 camtuu.. haha! pelik an? an?

cuma, kalau betul2 korg sayang,
pastikan ini ada.
1. kesetiaan
2. kepercayaan
3. kejujuran

yang pasti, aku pentingkan kejujuran. ;)

MOHAMAD AIEFFIE <3

No comments: