February 16, 2010

15/2/2020

ehh, salah tarikh ea?
lantak lahh. macam aku kesahh.

btw, aku nak cerita pasal mesra mall kat kerteh tuh.
*ehh, kecoh jela kau nisss.*
ahah, tempat tuh ala ala alo lele alamanda.
tapi dia panjanggggg punya!


actually, kitorang rancang nak gi main bowling.
cisss, servis "punyaaa lah baikk!"
aku rasa nak kasi kasut masuk mulut abang tu je.
nasib baik aku ni baik.
yela, korang bayangkan, aku panggil punya panggil abang tuh, dia x dengar.
ni bukan setakat pekak badak, ni memang dah tahap pekak badak dah nazak.


sudahh, kitorang gi window shopping jew.
pastu makan kat secret recipe.

haha, nak selit gak gambar aku ni.



after makan tu, macam biasa.
hobi aku, gambar gambar and gambar.

haha, aku dapat tangkap gambar budakbudak ni dating.
ish ish ish, maksiattt~


eh? yg ni pun maksiat jugak ea?


budakbudak ni sayang gila kat aku. wahahaha!


yg ni? korang perasan x gambar aku banyak sengetsenget? kesian weihh~


ini ikmal. si kecik yg dah darjah 5. apsal kau dik?


ni kakak ikmal. makcik aku. wei, dah kahwin ni.
dah mengandung 5 bulan daaa~


ni? haa.. teka. mana bakal bapak orang. gahaha!


adikberadik yg sayanggg gila kat aku . xP


ni? aku x tau ape kes. kembar siangmalam.



and 1 lagii, aku pergi kat papa roti. *papa roti ea? ape tahh*
pastu ada sorang makcik ni.
dia nak bayar time cousin aku tengah bayar.
dia jalan bukan main lagi, macam hot sangat jew.
macam semua orang nak pandang dia.

aku cakap la kat kakak aku,"bajet hot la makcik ni".
wahh, sedap x ayat aku? haha!

korang tau, makcik ni dengar.
aku cakap kuat sangat ke?
ngehhh~ yela, kita kena cakap depan depan kan?
x baik cakap belakang belakang.

pastu dia bajet gedik depan aku plak.
walawehhh~ kedutkedut dah nampak kot.
ahaha! (hiperbola je kott)
kalau kurus x pe jugak.
perut nampak buncit jea.

yg paling x boleh blah, dia pergi makan roti tu sebelum bayar.
haha, konon cam budakbudak la tuh?
aku tengok cam bulldogbulldog je.
nampak lapar sangat, makan sebelum bayar.

makcik makcik, x boleh jalan hot lagi ke?


amik la nak tengok. ni hah makcik tu.
aku jumpa dia 5 kali! ulang semula, 5 KALI !
gahhh, tengok, kurus ker?


eh eh, senyum je kau eh?

tengok tengok, aku jalan senyum je tau!
x macam makcik tu.
bajet je. hahaha~



p/s : muka aku serius cam orang dah kerja.
budakbudak kat situ semua nampak budakbudak.
aihhhh =.='

No comments: