February 27, 2010

lulaaaalaaaa :)

hari ni, kitorang ada kursus kepimpinan pengawas.
yeaaa, macam biasa lahh, kumpulan akan dibahagikan.
and yg pastinya, nak atau tak nak, kena terima jugakkk.

aku malas nak tulis banyak banyak.
tangan lenguh giler kottt. tapi sebab semangat tu ade lagi, rajin laaa~


sabbihisss, our sarjan! woaaa~ die terbaik! ^^
konon konon tak nak la aku snap gambar dia *peace & senyum jugakkk*




masa buat bendera, logo, motto group kamikkk :)
TUNKU ABDUL RAHMAN *tunku eh?*


itu diaa, fasilitator kamiii~ yg baju putih tuh.
ehhh, gambar ni sape snap eh? 0.O'






ahli ahli group aku. susah benauu nak amik gambar korang.
candid ehh? heeee~



wafengggg, wajib ade dalam kamera aku walaupun tak sama group.
tak lengkap if tadak muka dia. ye tak nyahh?



elelelehh, comel la tuh? xP
ehhh, tapau mi tu banyak banyak yeww~



ahaha, nak gelak teringat time kita buat semua benda sama sama.
sabar, redha dengan arahan TUAN kami.
and also, DATO' kamiii. HAHA



kitorang buat :

1. berdangdut depan kak ain, aini and abi.. ni sebab kena denda tak dapat jawab soalan.

2. sabar masa bawak air dalam 1 gelas polisterin, yg diletak atas manila card. eyttt, mane tak sabarnya, kena pegang ramai ramai, seramai 18 orang tuhhh.

3. menyanyi kuat kuat lagu patriotik. kena denda ketuk ketampi sebab sebelah je yg kuat. HAHA!

4. kasi idea ramai ramai time buat bendera :)

5. terima seadanya semua benda yg diarah. terbaik tuh! :D

6. uihhh, ade dua tiga orang anak anak form3 tu hebat giler wooo~ dia kasik nama negara yg pelik pelik kot. susah nak eja plak tuhhh..




p/s : best best best! sabbihis, kamu terbaikkk! *berapa kali aku ulang benda ni yek?* and also, aku takkan lupa diorang diorang ni walaupun tak ingat nama diorg. HEEEE xP

No comments: