March 22, 2010

COUPLE. ade masalah? ZzzzzZZzz..


aku banyak kali nampak ayat ni.

COUPLE IS TROUBLE. SINGLE IS SIMPLE.

aku tak suka ayat tu.
bukan sebab aku single ke couple ke hape.
tapi sebab aku rasa macam orang yg tulis benda alah ni tak layak tulis camtu.

ngeeeehhh~ ta paham?
okay okay.
kebanyakan yg tulis ayat tu semua yg pernah couple.
ade ke yg tak pernah couple tulis camtu? takde kan? aku tak pernah tengok lagi.

tapi kannnn, kalau korang rasa ayat tu betul..
yela yela, aku setuju jelaaa.. kesian pulak kan.



hahhh, jangan nak menggatai camni noooo~ yang ni khas untuk binatang je.
sape sape yg rasa diri tu binatang bole la buat.



ehhh, aku macam terfikir ayat tu betul pulak.
tapi betul tang lain laaa~
tang mana? jap japp. jap ehhh..

tang ni hahh :

@ merajuk kena pujuk
alalalaaa, kalau merajuk comel comel tak pe la.
contoh, merajuk tak dapat aiskrim.
ni tak, merajuk bagai nak rak.
siap nak cari kekasih lain. woaaa~ ape kes?
pergi la carik orang lain. aku pun boleh carik lain.

@ masalah cemburu yang melampau
pergi sana tak boleh, pergi sini tak boleh.
cakap dengan kawan lain jantina pun tak boleh.
alaa, yang takat ni kena pergi kawin terus.
susah kalau couple dengan orang camni.
kita merana, dia pun bergolek golek sibuk nak merana jugak.

@ duit mau cekau mane nyahhh..
duit belanja nak pi dating, nak bergayut talipon.
mana mau carik deyyy~
mintak mak ayah tersayang?
baik suruh mak ayah korang je kahwin ngan pacar korang tu.



okay, berkasih sayang takpe. ni kalau nak contohi takpe.
tapi aku tak tau la pulak jantanbetina rimau ni semua.



p/s : kalau korang rasa diri korang takde luck dalam cintan cintun ni, takpe. habis SPM korang terima je terus kalau ade orang masuk meminang. mudah dan cepat kan? :D

No comments: