March 3, 2010

hari sukan smk petakkk 2010 :)

ahaha, dari pukul 7.30++ hingga pukul 2.30++ benda ni dijalankan.
aku agak pening pening lalat sekarang sebab banyak berpanas tadi.
weihh, panas weii..

ala, event ni tak jauh pun.
kat stadium UKM, bangi.
yela, tempat belajar cikgu cikgu praktikal kami tuuu~

acara paling best, mestilah perbarisan.
tak pernah pernah kitorang tunggu sampai acara tu habis.
selalu, jalan jalan cari angin je kitorg ni.



diaaaaa! :D



perbarisan bagi unit unit beruniform. semua pasukan ade ye. jangan risau.
tapi muka korang, tak confirm la ade ke tak.
alaaaa, jangan terjun bangunan. nanti aku korek korek balik, cari muka korang tu.



perbarisan rumah rumah sukan.
ni penyertaan untuk adik adik je. yg paling junior dalam sekolah :)



ahhh, sudahhh..
aku malas nak describe banyaaaakkk banyaakkkk dalam ni.
mata ngantuk giler kottt.. tangan lenguh lenguh.
tengok jela gambar gambar tu.


@ keputusan bagi perbarisan unit uniform

1. kadet koreksional
2. kadet remaja sekolah
3. puteri islam


@ keputusan bagi perbarisan rumah sukan

1.
2.
3.

notakakitangan : aku tak ingat lahh.. nanti aku tanya balik yeee~


@ keputusan keseluruhan rumah sukan

1. ruby (merah)
2. topaz (kuning)
3. ammetist (ungu)
4. sepphire (biru)
5. emmerald (hijau)

notakakitangan : aku tak tau la eja nama nama rumah sukan ni betul ke tak.




p/s : tahniah ruby. jadi johan 5 tahun berturut turut. tahniah jugak topaz tersayang. yg lain lain, insyaallah.. tahun depan kita try buat elok elok ye. kasik ruby jatuh XD

No comments: