March 1, 2010

just want to say, i love you guys :)

korangg, korang dah nak pegi ke?
okay la, demi masa depan korang kan.
tapi, korang pegi bukan macam tu je.
korang memang kasi banyak benda untuk aku contohi.


Siti Amirah

Bila dia nak pergi, baru aku dilanda masalah besarrr punyeee! And aku terfikir, kita bukan boleh judge orang macam tu je. Kena tengok jugak, apa yg buat orang tu jadi camtu.

Yeaaa~ aku akan sentiasa ingat ayat dia "Biarlah, maybe dia tak sengaja", sambil senyum dia cakap camtu. Dia selalu berfikiran positif walaupun dilakukan agak kejam oleh seseorang yg kami benci. Sampaikan, aku pernah terfikir yg dia ni terlalu baik sehingga dengan senang lenangnya orang boleh pijak kepala dia. Macam citer bawang merah bawang putih un ade gak perangai budak niyhh.



Fatin Amira

Perkara pertama aku ingat pasal dia, kamera dia! HAHA, sorry fatin. Muka kau, doa doa la aku ingat yaw! Heeee XD

Dia ni, sekali orang kawan dia, akan ingat dia sampai bila bila. Tak caye? Blah la kau, aku tak kesa pun kau caye ke takk.. Dia takkan kedekut barang barang dia, especially kamera dia. So, kesimpulannya, ingat fatin, ingatlah, Jangan kedekut barang barang anda :) *duit singgit pun aku kedekut, camne nak ikut budak niyh?*



Adila Syaherah

Aku pernah baca blog dia. Dia cakap dia agak lambat pick up apa apa yg cikgu ajar. So? Yesss, benda yg dia tinggalkan, yang buat aku terfikir, "Jangan bodoh sombong". WAHHH~

Kalau tak faham, tanya. Kalau tak puas hati, luahkan yeeee... Kan Adila kan? :D Tapi selalunya, aku akan buat camni. Cikgu tanya,"PAHAM TAK ANAK ANAK TERSAYANG???" dengan muka suci. Dan kami ramai ramai akan menjawab, "PAHAM CIKGU TERCINTAAA" dengan muka mengantuk sambil tersengguk sengguk. aihhhh =.='



Balqis

Dia, aku tak tahu nak describe macam mana. Ahh, Anis nak senyap jela pasal Balqis. Tak baik mengumpat kan? HAHA

Actually, dia terbaik kot. Yess, TERBAIK! Walaupun agak tak menonjol kat sekolah, tapi akademik and ko-kokoko dia hebat. Dah sampai peringkat mana entah. Konklusinya, "Jangan sekadar famous di sekolah, tetapi famous lah jugak di luar sekolah". *konklusi macam takde kena mengena*




p/s: selamat tinggal. semoga bertemu lagii.
belajar rajin rajin.. jadi doktor, nanti rawat aku freeeee XD

No comments: