March 6, 2010

yay ! XD

ahah, background baru.
lebih kepada ciri ciri bersuka ria.
wahaha~ aku suka dowh layout ni.
grrr~ geram geram.

biarlah orang nak cakap kebudak budakan ke..
macam bangang ke..
macam aku kisah?
ni blog aku, aku punya suka la.

and and, nape pilih gambar kereta niss?
ouh, soalan terbaik :D
yela, sebab aku tak minat un kereta tu.
aku tengok colourful, terus amik xP


sky juice, sky juice. bila masa tah ade orang tengah tuh. busuk betul.


ala, layout yg sebelum ni buruk.
agak ke-orang-tua-an.
yg colour hijau putih tu. slow sangat la warna dia.
takde mood aku nak post pape.
ngeeehh XD

sebab tu dua hari aku tak post entry.
after aku tukar je layout lain, terus semangat nak tulis.
aku pun tak tau ape masalahnye kalau layout lain lain.
heehhh =___='



p/s : entry ni takde kaitan dengan korang pun.
sekadar nak kecoh kecoh yg aku dah tukar layout.
tu jeee.. so korang tak yah ler kecoh kecoh.

No comments: