May 10, 2010

perempuan, terbaikk!



dalam masa 2, 3 hari ni aku banyak dengar cerita pasal perempuan pelik.
pelik tak pelik, perempuan suka perempuan.
oh eh ohhhhh~
aku pun tak tau nape aku perlu amik tau hal hal pelik macam ni =.='


by the way, peratus lelaki lagi sikit daripada perempuan kan?
ohh, patut ler kau orang boley couple sama sama perempuan.
lelaki jangan nak tergedik gedik couple laki sama laki.
korang tu sikit. nanti makin bertambah sikit pulak.



comel gilaaa! ohh, aku tak suka baby girl sampai nak couple okay~



baru je tadi ade sorang perempuan, pengkid tegur aku.
wow. rupanya cara perempuan ngorat perempuan sama macam lelaki ngorat perempuan.
terbaik lahh! macam agak terkejut la jugak.


tapi perempuan ni lagi advance.
baru chat 2, 3 minit, terus mintak number. woaaahhh!
kau ingat kau perempuan, tak payah selidik before kasi number?
ngehhh~ muka un dah nampak pelik kottt~


nasib baik aku bijak *bijak lah sangattt*.
nasib baik fon aku rosak. muahahaa~
aku ni memang bijak. tak lukakan hati orang, dengan menolak cara yang baik xD
bijak bijak punn, bila nak delete minah.. ehh mamat.. ehh, minahmamat tuh?



okay, bila nak dapat anak comel macam ni?




so kaum adam, tak tercabar ke?
perempuan dah boleh jadi lelaki, dah boleh buat ape lelaki buat.
cara korang ngorat perempuan pun perempuan boleh tiru.
tunjukkan je ke-macho-an korang tu.


ni tak, yang cakap kat depan, perempuan.
yang bagi opinion banyak banyak, perempuan.
ape lagi?
oh lupa, jangan tiba tiba jadi perempuan pulak.
kejadahhhh~





p/s : aku tak paham ape yang ade kat perempuan, takde kat perempuan lain =____='

No comments: