July 13, 2010

Demam bola. Dah habis :)



Aku lega. Lega sangat. HAHA, happy juga. Mana taknya, masa demam bola tu, mana mana aku pergi confirm cakap pasal bola. Tension jugak gamaknya. Dah la aku tak minat bola.


Kat bilik disiplin,

Si Mustaqim, sibuk tanya negara mana menang. Kalau negara yang dia sokong menang, habis dia jerit kuat kuat. Mencarut, memaki, semua ada dalam tu.


Dalam kelas,

Syukur, budak budak kelas aku kalau cakap pasal bola, senyap senyap je. Tapi kadang kadang ade jugak la yang cakap kuat kuat.


Masa rehat,

Aku bertugas kat tingkat atas sekali blok AC tu pun, ade jugak yang cakap pasal bola. Kebetulan bertugas dekat dengan toilet lelaki. Cittt -.-


Kat kedai makan,

Pernah sekali tu, family aku ni nak pergi kedai makan. Dalam pukul 11 lebih. Okay, memang terbaik lah penduduk Kajang ni. Semua kedai makan penuhhhh. Memang tak sanggup lah. Last last pergi warung tepi jalan yang takde tv je =__=



MALAYSIA? bila mau masuk fifa?



Oh ya, by the way, Paul hebat. HAHA, walaupun tak baik untuk percaya, tapi kelakar lah. Aku suka betul dengar news pasal Paul ni. Confirm lantai gelak guling guling atas aku *ehh, aku yang gelak guling guling lah*. Famous betul si sotong ni.


Bagus betul aku tengok rakyat Malaysia ni. Semangat kesukanan. Tapi bila Malaysia nak masuk FIFA? Tak berbaloi betul tunggu pagi pagi semata mata nak tengok bola tapi Malaysia takde. Hekkk..




p/s : Lupa, rakyat Malaysia ni badan kecik kan? Tapi aku rasa takde masalah pun badan kecik ke besar. Buang sifat manja tu je. Boleh kan?


No comments: