July 17, 2010

PLKN. ngeh ngeh

Dah 3 minggu kakak aku tu pergi PLKN. Isnin nanti masuk la 4 minggu. Tapi tiap tiap ahad kitorang pergi sana. Ngehehee~ yela, dekat an. Negeri Sembilan je kott. Jauh la macam pergi rumah banyak pokok dalam dia tu. Macam rumah berhantu. Seram aku tengok, tapi nak tengok.


Aku pergi sana, diorang cakap aku ni "KAKAK" kakak aku =.= Okay, aku terima. Muka dia budak budak kan. Tapi aku tetap lagi muda ye. Aku start nangis masa tahun 1994. Dia 1992.


But aku tak puas hati lagi. Tak adil betul kakak kat PLKN tu tanya kakak aku, "Kakak kau datang tak?". Aku rasa nak meraung kasi satu taman dengar *okay, dah start hiperbola*.



yee, tu kakak aku. bukan adik aku.



first week :)



second week, lagi sorang tu adik aku.



third week. ye, kami rajin. sila cemburu.



kalau nak masuk meminang boleh jumpa mereka ye :D



Ohh, syok benauu kakak aku kat sana. Macam macam aktiviti yang aku nak buat, dia boleh buat. Grrr, jealous. Aku nak jugak. Tunggu lah 2 tahun lagi. Kalau tak dapat, meratap meraung lah kau nisssss..




p/s : Tak cuci mata lah kat sana. Semua botak, takde rambut. Tak best xP

No comments: