July 7, 2010

tahniah buat aku ketakutan, hujan.



7/7/2010


ini wafa wafeng :D



Balik sekolah tadi, lepak rumah wafa. Oh, tapi bukan lepak sambil makan keropok lekor sambil tengok tv. Tidak, tidak. Kali ni, tunggu dia bersiap, konon lepas tu nak pergi rumah aku. After that pergi tuisyen. Oh ye, kami rajin. Sila jealous banyak banyak.


Keluar dari rumah, tengok angin giler kuat. Pokok semua goyang goyang kuat. Siap ade bunyi macam puting beliung. Kurang asam punya angin. Kau ingat aku ni sekuat ahli sumo yang terhebat tu ka? Sekali kena tiup boleh terbang tau?


Tapi bagus betul hujan ni. Rintik rintik je, malu malu nak keluar pulak. Saja nak suruh aku and wafa meneruskan perjalanan dalam 10 minit tu.


Sampai atas jejantas, tibatiba hujan menggila. Kurang asam hujan. Yes, kurang asam, sebab kitorang terpaksa tunggu atas tu dalam 15 minit sambil mengira rintik rintik hujan. Aku kira adelah dalam 500 titik. Hebat an aku?


wafa : hujan dah reda sikit tu.

aku : *tutup telinga* ye ye

wafa : jom ah.

aku : okay, tawakal.




p/s : ohh, kami seksi pada hari itu.


No comments: