November 22, 2010

saya handsome dan juga comel!



Tajuk entry, memang mintak penampar kan? :P

Aku dah potong rambut. Ehemm, lama jugak lah. Ade dalam dua minggu lepas kot? Disebabkan cuaca tak menentu sekarang, aku potong layer pendek terus. Dan faktor lain, budak budak sukaaa sangat main rambut aku. Aku puas bila dah potong rambut. Ngeheheee~ Hambik korang, tak payah sibuk sibuk berebut.



Tapi, dalam seminggu ni, banyak plak comment untuk rambut baru aku. Okay, ramai yang cakap, "Angah dah tak comel bila potong rambut". Membangun betul korang punya comment kan? Suka akuu! =___='



Tak pe lah, aku dah tak comel, aku makin handsome. Okay, korang jangan tak percaya. Ada seorang sepupu aku ni jealous dengan rambut aku. Sebab aku nampak TERSANGAT SANGAT HANDSOME ! Kalau tengok aku je, mesti dia buat muka. Serius aku nak bagi kaki. Aku tau dia jealous sebab aku hensem melebih lebih daripada dia.



Ada ke patut dia panggil aku dua alam? Yeahh, sekali lagi, dia JEALOUS sebab aku boleh jadi seorang yang handsome dan seorang yang comel. Dan, dia tak handsome serta tak comel.



tapi kan, tak dinafikan, aku memang handsome dalam gambar ni ! xD





p/s : HAMBIK KAU! lain kali jangan menggedik buat muka bila tengok aku. MUAHAHAHA!

No comments: