February 16, 2011

Aku jadi immatured sebentar tadi ,



Ya Allah, giler lah aku ni. Now, aku rasa macam nak keluarkan otak aku, jantung aku, kasi basuh sekali. Ehh, bukan. Banyak banyak kali. Bodoh giler aku rasa sekarang =.='


Okay lah, aku rasa macam budakbudak kot pergi layan apa yang orang cakap. Even apa yang budak tu tulis menjengkelkan, aku rasa bersalah pulak dahh, pi sound direct. Aku tau, confirm dia panas giler babi bila baca tu. Tapi.. Hmm.. Aku pun tak tau lah. Tadi aku berasap jugak kot.






Memang, aku rasa macam aku betul je tadi. HAHAHA, biasa lah manusia, semua nak betul je. Biar diri sendiri salah pun. Aku pun macam tu jugak. Tak dapat nak dinafikan lagi XD


Then, bila nak cover balik kesalahan, macam macam dikata pada orang lain. Nak kaitkan dengan orang tu la, dengan orang ni lah. Yela, nak MENAMBAHKAN lagi kesalahan orang tu. Biasalah tu. Aku tak kisah pun. Tapi yang pelik, benda yang dikaitkan dengan orang lain tu, takde kena mengena pun dengan pelaku tu selalunya. Saja nak bagi orang tambah menyampah. Adat dunia kan? =)






What if, aku minta maaf? MINTA MAAF? Ehem. Okay, disebabkan kes ini kes blog, so aku minta maaf dalam blog jela. Kalau dia tak maafkan pun, aku tak kisah. Sebab aku minta maaf pasal dia terasa yang entry aku yang sebelum ni. Tu je. Hal budak budak. Aku tak mention pun siapa DIA.


Tapi, kalau ada orang tau, sorry lah. Aku tak libatkan sape sape dalam hal ni. Yes, I admit. Aku bengang, aku cerita la kat orang. Tapi aku tak tulis gedabak punya kat status dalam Facebook. So, aku rasa dia tak perlu bimbang hal orang nak benci membenci dia ni.






So, sekarang ni, aku nak motivate diri aku balik. Ehem, nak jadi baik semula. YEEEE, aku memang jahat. Aku tau lah tu -.-' Korang tak payah la mengada nak jealous dengan perangai kejam aku tu.


Aku mengaku aku salah, tapi aku rasa dia ada buat salah jugak. Duadua salah. Okay, dah. Aku nak jadi BAIK. Aku nak jadi BAIK. Aku nak jadi BAIK. Harap harap menjadi la spell yang aku tulis tu kat diri aku. Yela, dah nak SPM. Tak baik jadi jahat.





p/s : aku tau ape salah aku, tapi aku tak tau la ape kau tau ke tak ape salah kau. emmm, aku harap kau tak de la rasa diri tu budak kecil muka comel ala ala bucuk bucuk gitu sampai buat buat buta ape kesalahan kau.





No comments: