February 11, 2011

Edit Photo Contest ,




Tiba tiba aku rasa nak join contest. Okay, baru first time ni. Selama dua tahun aku dalam dunia blog, ni baru aku reti nak main contest contest :D






Okay lah, aku pilih contest budak ni. Sebabnya? Sebab contest dia macam menarik ouh. Aku pun bukan reti edit edit gambar, saja menggedik je lebih nak join contest ni :D


Lagi satu, aku macam kenal budak ni. Okay, bukan kenal. Tapi aku biasa tengok dia chatting dengan sepupu sepapat gedik aku. Ehem, adik yaya comel, jangan marah ye. Akak ni join pun, sebab tu lah. Tiba tiba rasa berminat. Bukan sebab nak menang, macam biasa, saja nak menggedik. Muehehee~


By the way, ni link ke blog adik yaya ni,


Sorry, aku tak reti nak link macam orang lain. So, korang halalkan jela ape yang aku buat kat blog aku niiii :D



Dahhh, aku dah letih membebel. Nah, ni hah gambar aku. Aku tempek sekarang.



before :)



after :D



Okay, aku tag kan kat SEMUA ORANG yang baca blog aku sekarang ni. Sekian :)





p/s : tiba tiba si yaya cakap, "bila masa aku ade kakak muka macam ni?". okay, fine yaya. akak redhaaaa XD



No comments: