February 14, 2011

Lets think, apa yang kau dah buat?

Tadi aku dengar macam ada yang menarik. Muehehee~ *dah start nak mengumpat* . Petang tadi lah. Masa balik sekolah. Mula mula aku tak ambil pusing, sebab aku rasa macam takde kaitan dengan aku je apa yang orang belakang aku cakap.


Tiba tiba, dia cakap kuat kuat, " Dah la ambil laki aku". Aku and kawan aku pusing. Okay. Done. Sekadar melihat, siapa budak kat sekolah tu dah ade laki. Tapi aku rasa sekarang ni bukan sekadar melihat :P


hebat, annouce kuat kuat! aku tabik spring toink toink punyaaa :D



Tapi kan, budak ni, aku rasa aku pernah dengar cerita dia dulu. Agak hot lah dia ni pasal hal kebas mengebas mengibas mengebus ni. Tapi dia baik sikit. Dia kebas "boyfriend" orang. Sayang, sekarang "laki" dia kena kebas. I'm so sorry for you, baby.


But, betul lah orang cakap, "what goes around, comes around". And, " hidup ini ibarat roda, kejap kita kat atas, kejap kita kat bawah ". HUAHAHA! Tengok, aku dah berfalsafah. Tapi kan, betul lah kan? Bila kita buat kat orang tu, orang lain akan buat kat kita benda yang sama jugak kan? :)



so, its up to you to choose the way of your life :)



Senang je nak pilih jalan. Kalau rasa nak kena hentam dengan orang, buat cara nak kena hentam dengan orang. Kalau rasa nak bersedirian and duduk kesepian tanpa diganggu orang, buat cara tu pulak. Kan? Mudah dan senang.


By the way, aku simpati dengan orang yang bergaduh pasal boyfriend(s) ni. Rileks lah. Kalau kau rasa boyfriend kau setia dengan kau, sayang giler nak mati kat kau, kau tak perlu bimbang. Sebab, memang takkan terlepas.


Tapi, kalau kau rasa sebaliknya, baik kau pergi cari lain jela. Selesai masalah. Kau pun bahagia. Ye dakkk? :D



ouh, cuties! lama tak melekatkan muka korang kat sini. sorry. aku tau korang menangis



Apa apa hal pun, aku nak pesan. Kalau agak agak nak buat benda jahat tu, berpada pada la. Kot kot terkena kat batang hidung, biji mata korang balik, korang yang merana. Aku tak terlibat. Mueheheee~





p/s : alamak, aku dah TERmengumpat. sorry sesiapa yang terasa. aku kesian kat kau je. nak buat pengajaran. okay, bye!




No comments: