February 7, 2010

eh, mana ada buruk. kamu cantiklah!

pernah tengok x ayat tuh?
ahaha, familiar an?
bagi yg ada myspace, facebook, friendster and macammacam lagi,
mesti banyak kali tengok ayat niyh.

actually, aku baru tengok gambar sorang budak ni.
dia baru add aku. dalamm, 6 bulan lepas. ahaha~
kesian budak tu.
kawankawan dia semua cakap dia cantik.*ehh, asal plak? kau jeles ke nis?*

bukan masalah jeles ke ape.
tapi aku tengok, budak 2 bukan lawa pun.
kalau diorg kasi tips nak lawa ke, ape ke..
x pe la jugak.
ni, budak 2 pakai baju yg dah x nampak rupa baju pun diorg cakap lawa.
aihhh..aku tengok pun berpinar mata.
yela, muka x lawa. nak tayang body yg x lawa.


kalau yg ni diorg cakap comel, x pe jugak.
aihh, kucing ni, picit kang! apsal comel sangat?


ehhh, tujuan aku bukan nak ngutuk budak 2.
aku nak ngutuk kawankawan dia je.
heheee~ xD

"ehh, u lawa lah!" , "cute! comel!" , "u gorjes!" .
ayat paling famous an?
haha, kawan dia buta kot?
kesian budak 2. dapat kawan yg x tau apa tujuan.
sematamata untuk comment gambar je kot..

yela, bila kawan dia puji camtu dalam gambar dia,
dia puji balik kawan dia tu.
alahai,, siap spam banyaaakkk banyakkkk lagi!
diorg ni kan =_____=

eheh, tu zaman orang lamalama lahh.
apa diorang ni.
kalau tengok x lawa, jangan hipokrit.
kesian kawan 2.

p/s : sesiapa yg terasa 2, padan muka.
macam aku kisah? haha.
aku pun dulu camtu lahh. zaman budakbudak dulu.
sekarang dah matang dah xP

No comments: