February 5, 2010

lari korangg lari! hahah XD

tadi kat sekolah ada larian saujana.
yeahh, as usual..
ramai yg merungut. hahah!
lagilagi yg malasss sangat nak berlari *aku la tuhh*.

pagipagi (6.50 am)
tempat : bilik disiplin

teacher : anis, kamu lari ke?
aku : emmm.. entah la cikgu. malas laa..

then, teacher ternampak kasut aku.

teacher : aihh, kamu pakai kasut tu nak lari?
aku : a'ah. tadi kelamkabut sikit.
teacher : kalau camtu kamu x yah lari lah. kamu jaga kawasan sekolah.
aku : aaa..okay!

kesimpulannya, aku x berlari lahh..
tapi menyesal jugak.
jaga kawasan sekolah tu, bukan ada budak pon =.='
lagilagi wafa cakap, "niss, kitorang lari sambil tangkap gambarr"

alahhh, dah la camera rab :(((
x de la muka aku kat dalam gambargambar diorang nanti.
aihhh~

tapitapitapooo, i had fun today.
thanks to aieffie :)

1 lagi, about menangmenang niyh.
haha, TOPAZ tersayang no3.
ruby, macam biasa la, no1.
and ammetist no2.
yg kesian, mac. auwww! kamu meriuhkan keadaan lah kawann..
heheh!

No comments: