February 3, 2010

kawan baik boyfriend/girlfriend

aku ade 1 story ni.
serius, aku bengang giler la dengan benda ni.
okay, korg bayangkan, kawan baik bf/gf korg sibukkk menyemak hal korg?

contohnya :

korg tengah cakap dengan bf/gf korg.
pastu budak tuh sibuk dok tunggu nak dengar korangkorang ni bercakap.
ape perasaan korang?
mesti dalam hati camni an, "hey! kitorg nak privacy lahhh!!!!".
yela, biar benda yg korang cakap 2 x penting pun...
tapi nak jugak la privacy kan?

aku bengang betul dengan budakbudak yg suka busybody hal orang ni.
ishhh, tolong lahh.
kalau setakat nak tau sikit2 tuh, boleh la.
tapi sampai orang bercakap pun sibuk nak dengar, ape kes?
tu memang dah tahap menyemak an?

kalau time mulamula couple 2, x pe lah lagi.
yela, mana tau sayanggg sangat kat kawan diorg tu an.
tapi dah lamalama, agakagak lah.
dah nak dekat setahun pun.
takkan sampai kita ni ada kawan yg lain *lain jantina ye anak2..*, nak menyibuk jugak?
aihhh, x faham aku.

kalau perempuan, aku faham lagi.
memang dah lumrah perempuan ni agak busybody.
kalau lelaki, emmm...aku memang x tau nak cakap ape lah.
tahap busybody diorg tu lebih kot? kan?


p/s : untuk menambahkan lagi kekusutan korg,
kawan baik bf/gf korang 2 dah ada kekasih.
and, diorg couple lagi lama daripada korg.

haha, amacam?


ehh, tadi balik sekolah aku jumpa ciput tidur dalam bilik air.
ciput ni suka buat benda pelikpelik. =.='

No comments: