February 25, 2010

orang dibanding dengan manusia berbulu?

huiyoooy!
aku terbaca dalam satu majalah ni.
kat kampung lahhh.
dah lama nak post pasal benda niyh.
tapi terikat dengan macam macam.


hahhhh, majalah ni lah aku baca. *wei, aku baca majalah inggeris lahhh xP*
pakcik tu hensem kan? auwww!



majalah ni yg aku syok sangat baca, pasal mitos manusia dengan orang zaman dulu.
orang zaman dulu tu, manusia berbulu tu.
waahhhh, syok habis! dengan gambar gambar dalam tu, giler lawa.

aku teringat yg ustaz aku cakap, dia pernah tengok tv.
citer ape entah. tak ingat.
tapi citer pasal mitos ni la. yg beruk berubah jadi manusia.

fuhh fuhhh, sampai nak baling tv ustaz aku tuh.
wahahaha!
sebabnya, manusia disamakan dengan haiwan.


tengok muka dia, macam manusia takkk?



seronok jugak baca majalah macam ni.
daripada dok buat ketupat pasal orang..
memfitnah orang, saja buat dosa kan.

baik aku baca majalah macam ni.
menatap wajah si hensem lagi kacak berbulu ni.
takde la banyak masalah sangat.




p/s : ala, sekarang pun manusia bukan semua perangai manusia.
ade jugak yg macam haiwan kan?

No comments: