February 22, 2010

kelapa dalam tempurung kelapa?

ape tu?
aku pun tak tau la.
ngehhh~ agak pelik.
tapi mengikut firasat otak aku, maksud dia macam katak bawah tempurung.

sebab?
selagi kelapa tu tak keluar daripada tempurung dia..
selagi tu tak boleh nak buat macammacam.
ehhh, ape plak tu?
yela, contohnya nasi lemak, jelly kelapa *nyum nyumm*


ala, korang ni, tak yah kasi putarputar otak tu.
jangan fikir sangat..

actually, semalam, pukul 9, bunyi mercun.
bombambombam.
aku pun dah pelik.
aihhh, bising bebenauu~
thennn..

Anis Azuwa
Anis Azuwa
tok dinn.
ari ni 21 / 2 an?
ade pape ke ari ni or esk?
Yesterday at 9:26pm ·
Ersyazuddin Bin Budaim
Ersyazuddin Bin Budaim
xdew anis..np..adew apew2 kew anis??
Yesterday at 9:27pm
Anis Azuwa
Anis Azuwa
ntah.
kat sini ade org pasang mercun.
dri pkl 9 x abes2 agy mercun dye -.-
Yesterday at 9:28pm ·
Ersyazuddin Bin Budaim
Ersyazuddin Bin Budaim
hahahahaa...sembahyang tuhan la anis.. da 15 ari raye cine then ade cap goh meh pulak..ari nie sembahyang cina..xtau kew?
Yesterday at 9:29pm
Anis Azuwa
Anis Azuwa
yeke?
patut la dri td bambombambom.
hehe, mne la anis tau.
Yesterday at 9:32pm ·
Ersyazuddin Bin Budaim
Ersyazuddin Bin Budaim
hahaha..cr la kawan cine anis..jgn nk serumpun jew..nnti x berkembang idea 2
Yesterday at 9:33pm
Anis Azuwa
Anis Azuwa
tu lahh.
taun ni bru pndai cari kwn cina kott.
taun2 lps duk kls semua melayu.

thanks :)
Yesterday at 9:35pm ·
Ersyazuddin Bin Budaim
Ersyazuddin Bin Budaim
hahahaha...cr bnyk2
Yesterday at 9:36pm
Anis Azuwa
Anis Azuwa
susah ckit kott.
anis bkn reti bergaul =(
Yesterday at 9:37pm ·
Ersyazuddin Bin Budaim
Ersyazuddin Bin Budaim
hehehe
rilex la anis..jd cm atok..pale gilerrr
Yesterday at 9:39pm
hahaha, dia dah perasan tuaaa :P



aku pun terfikir lahh, memang aku tak banyak kawan bangsa lain.
yela, dulu aku belajar dalam kelas semua melayu.
sekarang pun sama. just sorang cina.

ni lagi lahhh, nak belajar sejarah weii..
tamadun indus, mesir purba, blablablaaaa~
dalam malaysia sendiri pun tak tahu, ape kes?

mercun bombambombam sampai tengah malam pun aku marah.
lantak diorang lah, diorang nak sambut.
ape lah kau ni nisss..



p/s : happy birthday ersyazuddin budaim..
gahh, dia dah 19. anda sudah tua ya! XD

No comments: