February 20, 2010

karnival ape tahhh~

semalam, sekolah petak ada buat karnival.
tah ape nama karnival tu, aku x tau.
memang x bising pun.. satu sekolah je yg dijemput.
budakbudak sekolah lain x layak. HAHA

aku masuk 1 pertandingan ni, yg menyebabkan mak aku cakap, "angah boleh ke?"
waaaa~ x layak ke bu?
hehe, aku masuk jahit manik la.. grrr..
agak mengejutkan mak aku, tapi kawankawan aku tak.

disebabkan pertandingan jahit manik tu ambil masa duajam,
aku x boleh la nak jalanjalan keliling sekolah.
so aku kasi kamera aku kat haslina and faezah.
thanks korang! ^^




HAIWAN KESAYANGAN

tempat : foyer c

pertandingan ni aku tengok ramai budakbudak petang je.
nasib baik aku x boleh join pi tengok binatang binatang ni.
kalau x sekorsekor aku sekeh.
sape suruh comel sangat?


malas aku nak terang satusatu, kucing ke, anjing ke, rimau ke.
korang fikir jela yg tu binatang ape ye.
nampak cam pelik sikit tu, jangan tanya aku XD




HIAS KEK

tempat : foyer b

yg ni, aku sempat tengok part juri tengah kira markah.
haha, bapak besttt.. geram gila tengok kek kek diorang.
macam comel je.
ungku dah macam ayam berak kapur nak colek sikit kek tuhh.
wahaha!

akak akak f5. kenal, tapi nama x tau.
heeee~


adikadik sesi petang (kot).
semangat gila lahh diorang ni.
and, gambar tengah tu buat kawan aku x keruan.
ape kes entahhh.. HAHA!




GUBAHAN HANTARAN

tempat : foyer b

aku x tau pulak ade pertandingan ni.
selalu gubahan bunga.
cikgu tukar kottt..
aku x kenal sorang pun dalam ni. rasanya laa..
tapi, hebat!




JAHIT MANIK

tempat : foyer b

ahhhaa, yg ni la aku join.
duajamlimaminittujuhpuluhtigasaat aku terperap kat foyer b ni.
sakit belakang duhh..
nasib baik duduk bersilaaa, kalau bersimpuh? huaaa~

bersama k.ngah yg paling dirindui.
auuwww~ jangan nangis k.ngah xP


ni,, budak yg depan aku.sape ye?
x dapat cam la empunya diri..


makcik ni yg beriya gila ajak aku join benda kecikecik ni.
aihhh, sabar kena tinggi yunk :)


aqilah. after syarahan, terus datang sini.
dia start lambat, tapi siap awal daripada aku =.='




NASYID

tempat : surau

ehhh, aku rasa ada wakil kelas aku.
mana pi tahhh..
gambargambar diorang un x de.

hah, ni group aqhwa.
aku nampak umam, zikri, hisham.
lagi dua orang tu f3 kottt..


ni group 3kaa1.
aku kenal diorang. but x tau nama. heee~
sorry yaw adikadik.




MEMASAK

tempat : bengkel masakan

woaaa~
walaupun aku x sempat nak intai..
tapi gambargambar yg di snap kawankawan tersayang aku tu dah nampak yg aku memang x kan menang kalau masuk ni.
aku bukan nak membodek, tapi tengoklah sendiri.

hah, amik kauu..
adam perry un join sekali.
aku ingat dia masuk make-over duhh xP




ANAK-ANAK CIKGU

tempat : foyer b

ehh, ni bukan pertandingan.
ape, korang ingat aku menculik budakbudak ni ke?
saja letak kat blog. sape suruh bajet comel depan aku?
haaaa XD

anak cikgu ape tah budakbudak ni.
tapi terkilan, anak cikgu marhamah x sempat nak culik kejap.
lain kali lah yeee.. jangan bunuh diri plak.




MAKE-OVER

tempat : bilik saujana harmoni

sempat jugakkk aku intai. heee~
mulamula aku ingat nak masuk niyh.
but x de model. kesiaaannn..
pastu kena plak bayoo rm10 untuk penyertaan.
tapi best, dapat sijil daripada kolej komuniti.

ni wakil 4 wibawa.
model : shahirah
mak andam : hanimm :)


ni wakil 4 karisma.
model : wafa tersayanggg
mak andam : mira tercentaaaa




p/s : aku rasa cam nak mintak maaf pulak kat cik ina * ina eh? *
aku terpanggil dia cik nyahhh~ xP

No comments: