March 31, 2010

malaysia vs indonesia ? (||)

setelah diselidik selidik *eceehh, ayat nak hebatt je*..
yela, pasal group WE HATE MALAYSIA tuh laaa..
aku baru perasan something.

actually, group yg menyampah kat malaysia tu, semua budak budak muda indonesia.
yg aku rasa tak pernah datang kerja kat malaysia pun.



tengok tengok. ni gambar aku curik laaa.. dalam group yg sayangkan malaysia :)



muka sorang sorang macam budak budak an?
aku rasa diorang tubuhkan group tu sebab marah tentang pen-ciplak-an karya diorang.
yela, yang lagu lagu diorang ape semua tu.
aku tak tau la lagu mana yg diciplak sebab aku nyanyi je lagu sape sape yg aku suka.
janji aku boleh dengar suara aku sorang je time nyanyi tu. hehe..



ade lagi gambar yang aku curi.
tapi yg ni versi comel punyaaa..
kesian budak ni tak salah pape kena ganyang.


ape maksud ganyang? heheee..


aku kesian la kat orang orang yg tak bersalah.
yela, korang bayangkan..
yang kena kutuk kebanyakannya orang yg kerja kat sini, malaysia.
sedangkan, yg buat hal semua yg duduk kat indonesia sana.

ehhh, ade ke orang orang yg kerja sini ade facebook?
aku tak rasa pun. maybe ade jugak kan? heeehhh~
tapi yg pastinya, kebanyakan daripada mereka ni semua aku tengok yg dah berkeluarga.
yang nak cari duit untuk sara keluarga.

tapi tak pasal pasal kena kutuk kat malaysia.
simpati aku melimpah ruah kottt..
lagi lagi bila ada yg tanya kat aku, "nape orang malaysia tak suka orang indonesia?"

ini menandakan ada antara orang orang yg kerja kat sini tak tau pape pun.
yesss, tapi diorang yg kena kan?

emmm, sape agak agak yg buat hal?
maybe ramai yg kat sini.
tapi aku rasa tak patut la budak budak malaysia ni kutuk habis habisan dalam facebook tu.
sebab bukan semua yang buat kan?




p/s : korang nak ke kerja jadi pembantu rumah and pengangkat batu bata semua tu? aku tak yakin aku nak. hehe..

No comments: