March 31, 2010

CASANOVA~ heeee~


casanova. para jejaka yg seperti romeo?

aku pernah tengok cerita "Casanova".
citer orang putih lama lama dulu.
seronok jugak. tapi, huahahaa~ aku tak suka lelaki tu.


Casanova-movie-12.jpg
hahh, mengaku. aku curik gambar lagi.
lelaki macam ni la yg aku nampak macam casanova ~



ciri ciri si casanova :

@ mulut manis

@ sentiasa nampak romantik, sweet and caring

@ pandai berdolak dalik



so, tak mustahil si casanova boleh dapat awek yg ramai walaupun muka tak berapa hensem.
mulut bukan mainnn..
kasi orang cair terus jatuh tangga tau!

tapi tak bermakna mereka mereka ini jahat.
baik jeee~ cuma terlebih kemahuan.
nak perempuan lebih daripada satu.
time ade awek pun sempat lagi ngorat orang lain =.=' *ala, jahat la tuhh*

kalau ade sorang perempuan yg betul betul dia sayang,
memang dia takkan cari lain.
percayalahhh~




p/s : perempuan pun ade jugak jenis macam casanova ni. cuma aku tak tau ape yg dipanggil. casaliva? *bukan saliva tu air liur ka? =___=*

No comments: