April 2, 2010

kadang kadang kita tak sangka benda boleh jadi kan?

minggu ni aje, dah macam macam benda jadi.

1. tanpa disangka, pemilihan bola tampar hari selasa.
aku tak yakin aku boleh buat.
tapi aku akan try buat yg terbaik.

2. din beramboi dah meninggal dunia kan?
benda ni memang buat semua orang terkejut.

3. dapat berita. makcik aku amik baby boy.
wow! makcik aku memang nak sangat baby boy.
tak pernah dalam family kitorg ade yg amik baby ni.

4. cousin aku lahir.
2/4/2010. baby girl :)



semua benda tu jadi selepas banyak benda yg memeningkan kepala aku jadi.
betul lah orang cakap, hidup ni macam roda.
kan? kan? kan?

tapi dalam banyak banyak yg aku tak sangka, ade benda yg lagi besar jadi lepas ni.
so tawakal jelaaa~



p/s : aku pi makan nasi arab. pinggan bapak besar dowh =.='

No comments: