April 12, 2010

bila dah sengkek..



tajuk entri kau nampak sangat kau takde duit nisss =.='


hehhh, bila dah sengkek baru nak tengok balik amende yg aku beli.
baru nak menyesal tak sudah. HAHA
even aku beli barang yg memang nak guna untuk sekolah pun aku rasa menyesal lagi.

yang paling paling tak boleh blahh,
aku menyesal sebab pinjam buku kat perpustakaan.
dah lama dah.
before cuti bulan februari hari tu.
tak ke bunguk namanya bila lambat hantar? HAHA
padahal tiga hari je aku baca buku tu =.='
kat situ dah rm8 dahh..


aku rasa adik aku comel masa kecik kecik dulu~



tapi sayanggg~ aku lagi comel daripada dia :D



okay, aku rasa masa kecik kecik dulu lagi best.
muka comel comel.
masalah duit takyah fikir unnn~ aihhhh..

tulah aniss, lain kali, nak beli pape, fikir dulu.
tengok, kan dah menyesal.
padan muka! XD



p/s : tengokk, kan dah tak boleh beli hadiah "setahun korang".
waaaa :((

No comments: