April 13, 2010

petang petang usha budak budak. bapak takde kerja.


petang petang tadi aku pergi sekolah.
bapak takde kerja macam homework sikit je cikgu bagi.
pagi pagi tak reti nak datang sekolah.
konon konon ade bola tampar.
last last asfari tuisyen, bola kemana, net pun kemana =.='

lepas main polis en-te-ri dengan kak manal,
dengan telepon sayang aku di tangannya,
aku pun turun. dah nyanyuk dah.
lupo talipong kat kak manal -.-

aku pun dok perhati budak budak sesi petang ni.
sambil jeling jeling manja kat budak budak kawad.
dan dan je. perempuan okay.
sambil sambil tu baca buku agama. bab yg kena present esok.
hebat tak aku? 3 kerja dalam satu masa :D



part terbaik otak aku berfikir.
patut la ade orang bising pasal perangai aku + tudung aku. haihhhh~
rupanya ada something yg aku tak nampak.
wahahaha!

ehemmmm, style budak budak sekolah.


budak budak kelas depan :
- tudung labuh, muka suci.
- jalan tunduk, malu malu kucing. meowww~
- cakap lembut jeee.. takde tengking tengking.
- cakap mesti jaga hati kawan. kalau tak puas hati, kutuk belakang je yee...



budak budak kelas belakang :
- tudung pendek. nampak leher lagi bagus.
- jalan mendada. menjeling sana sini.
- nada cakap nak menengking je.
- mencarut terbaikk.. kalau boleh setiap ayat tu nak jugak selit benda yg aku tak paham =.='




okay okay. kesimpulannya, kita dapat tau dia budak baik ke jahat berdasarkan penampilan.
wahhhh~ konklusi terbaik nisss!
tapi bodoh tak bodoh, kat luar lain pulak cerita.
ade ape yg macam budak budak universiti sudahh..
macam yg dah kerja pun ade..
macam mana konklusi terbaik kau ni anis? aihhh~

aku tengok jela budak budak ni.
pengaruh kawan kuat bebenauuu~
kalau boleh aura diorang pun sampai orang lain boleh kesan.
heh. aku dah jeles ni.




p/s : aku rasa aku tak tau aku dalam kategori budak budak macam mana.
mulut cam cibai annn.. tapi aku pendiam + pemalu. bahhh~

No comments: