April 14, 2010

uihh, seram ni. tapi...


okay, ni cerita seram pulak aku nak cerita.
tak suka? padan muka.
sape suruh kau bukak blog aku?
aku nak cerita jugak. redha jela yooo~



tahun lepas, masa aku tengah rajin rajin basuh pinggan.
depan sinki tu ade tingkap.
gelap bebenauuu~ yela, dah tengah malam.
aku ni trlebih rajin laaa pulak. macam mak mertua nak datang rumah.

okay, nak dijadikan cerita, aku dengar soh seh soh seh kat luar tu.
tapi kesian, mata aku rabun. plus, kat luar tu gelap la nyahh..
nampak hitam kosong jela.

aku ni dah meremang naik bulu tengkuk, bulu romaa..
ade lagi sikit je pinggan nak bilas time tu.

dah rajin sangat sangat, aku intai la luar tingkap.
sure la tak nampak pape.
bengap betul aku masa tu. tapi sekarang dah pandai.
jangan risau ye kamu kamuuu~

tiba tiba ade satu makhluk melekat kat tingkap tu.
bapak terkejut giler nak mati.
nak gugur jantung aku, keras sekejap.
nasib baik keras, kalau lembik, jatuh bedebom pinggan aku pegang tu.
berderai derai pulak nanti..

then benda tu blah.
aku pun rileks je. basuh pinggan sampai abes.
buat buat tak nampak je. nanti makin cuak pulak an.



ehemmm, tulah kisah seram aku.
lepas tu aku buat rileks je la.
sebab benda tu ade kat sekeliling kita an.




p / s : aku ade bagitau tak benda tu adalah seekor kucing?
ade tak?

No comments: