April 18, 2010

bila tengok mentor tu..


MENTOR MUSIM KE-4

penuh mendebarkan
suspens lebih lebih
ade jugak yang boleh buat sakit jantung =.='


okay, aku rasa aku lagi boleh layan mentor daripada af.
mana taknya, rumah aku bukan ada astro pun.
hehhhh~

malam ahad aku penuh ceria sekarang.
yela, gelak guling guling tengok orang menyanyi.
sedap tak sedap, lain cerita.
janji aku boleh gelak terbahak bahak sampai aku pun takde suara cam diorang.

ade yang tu, orang dah cakap lapik lapik, tak paham bahasa pulak.
yang aku peliknya, pergi kat mentor yg baik baik.
joe fizo and dayang nurfaezah tu.
nak yg tak hipokrit, pergi la dekat yg cakap tak berlapik.
macam mas idayu ke, ajai ke..
kan best pekena dengan diorang.

huihhh, geram bebenau aku tengok orang camtu.
dah tak sedap, tak sedap la.
saja nak famous la tu.

ade jugak yang jenis, style lebih lebih.
nyanyi kurengggg. tu yang kesian.
kang orang cakap tak leh nyanyi, malu pulak.
tapi yela kan, jumpa artis kena la lawa lawa.
ye tak? XD

yang paling terbaik, jenis nak hambik feel.
wow! aku salute habis.
boleh pulak buat amende tuhh, yang selalu orang buat kat gunung tuhh.
ape ape jelaaa~
apsal tak buat solat hajat je?


ape ape hal pun, aku rasa satu je kalau nak masuk audition ni.
bukan audition nyanyi je. audition pape pun.
kena terima kalau tak dapat, bersyukur bila dapat.

janganlah dok nangis nangis, minta simpati tu semua.
yang tu, kalau dapat, memang lagi teruk daripada yang teruk daripada korang.




p/s : aku rasa aku tabik spring la kat orang orang ni semua.
level confident tinggi melangit kot.
malu tak malu, lantak hang lah malu. janji masuk tv :D

No comments: