April 23, 2010

wow! tiga hari tak on9 :D



bukan first time. tapi second time.
yela, tak on9 tiga hari berturut turut kottt..

actually, ada kisah disebaliknya.

kisahnya,

budak budak kelas aku teringin sangat nak masuk drama sempena bulan bahasa ni.
so aku cari la drama apa yang nak dibuat.
first, nak try buat drama daripada pantun. macam sketsa pulak jadinya =.='

lepas fikir fikir balik, macam nak bergabung dengan 4 karisma.
yela, murid kelas aku, 4 wibawa ni beberapa kerat je yang teringin sangat nak masuk.
so bincang bincang lah dengan wafa.
cadangan wafa, nak buat drama mahsuri. aku pulak, still dengan pantun tu.

malam selasa, wafa call. dia cakap nak cari pasal mahsuri. tapi laptop dia rosak.
okay, dia datang lah rumah aku. kitorang search banyak jugak pasal mahsuri ni.
daripada tak jadi nak join dia, aku pun tefikir, apa salahnya join kan?

esoknya, hari rabu, try lah berlatih. dengan takde skripnya.
semua tension je. termasuk aku and wafa. yela, masing masing tak tau nak lakonkan apa.

petang tu jugak pergi buat skrip dalam pukul 4 sampai maghrib.
thanks ibu, dapat amik angah kat rumah hanis.

hari khamis petang, try berlatih lagi.
siap dengan skrip. lakonan pun nak betulkan ke hape, kena hari tu jugak.
sebabnya, pagi tu cikgu cakap pertandingan drama petang jumaat.
wow! kitorang semua ingatkan hari sabtu. nak mati?
skrip tak hafalnya, gaya pun kaku jeee, and ade jugak yang macam @$%@* kasi orang bengangggg je.




time berlatih, petang khamis. hari tu jugak try tengok stage :)


webcammm. itu dia nadzirah hanis dan laptopnya :D



then, jumaat kitorang berlatih lagi. time chemistry and sivik.
thanks cikgu, bagi kitorang keluar berlatih :)
masa tu jugak try try letak lagu ape semua.
hehee, laptop hanis penuh lagu dowhhh. suka suka! :D

yang banyak hal, perangai macam ape tahh, tukar ngan orang lain.habis cerita.
kitorang amik je sape sape yang ade kat situ, untuk jadi pelakon walaupun tak tau macam mana lakonan dia.
hari jumaat tu jugak, berlatih keseluruhan.

petang jumaat, pertandingan.
agak kelam kabut. yela, barang barang semua macam blurrr..
aku pegang bahagian barang and lagu.
and, thanks sangat sangat kat fariza, anissa and haidar. also fadzly and ameer.
memahami aku yang tengah pening, sibuk naik turun pentas.
speaker jugak, thanks to zul shafiq :)

after buat persembahan, kitorang rasa nak balik je.
sebab teruk sangat. kelam kabut giler.
semua silap itu, silap ini.
just bergantung kat penghayatan je. sampai nangis nangis diorang. HAHA
*para juri pun nangis jugakk* XD


gambar semasa pertandingan tidak disediakan sebab k.ngah tak datang. HAHA



hari sabtu, pertandingan bulan bahasa. plus explorace bm and english.
semua cuak macam ape je. aku terlebih lebih cuak sebab aku takkan turun bawah untuk pastikan semua barang ade.
and, thanks fariza and anissa again. yang lain lain pun, terima kasih.
sebab tolong aku pastikan semua barang ade.
korang terbaik lahhhh! aku sayanggg korang!

HAHA, aku kena pukul gong and pegang laptop kot.
alah, budak budak yang gelakkan speaker kecik tu, korang ade ke speaker comel camtu?
kecoh je dowh korang ni. ape, ingat barang lama, murah, tak lawa.. tak berguna ke?
kalau korang lagi berguna daripada speaker comel tu takpe jugak.

habis drama atas pentas, semua lega.
aku terlebih lega sebab semua menjadi.
cuma suara baby tak keluar. hehe, sorry wafa, kau kena jerit lama lama.



our mahsuri, director, penulis skrip tersayang, nuramirah wafa.




keseluruhan. sayanggg korang semua! :D



hmmm, terbaik. aku suka. walaupun pokok farmville aku mati, tapi takpe.
demi korang. eheeemmm, siapa kata kalau kelas lain lain tak boleh bekerjasama?
4 karisma + 4 wibawa = 4 wibama. hah, kelas aku la tu dua dua tu.





p/s : sape yang cakap ayat, "walaupun aku tua, tapi cinta aku takkan pernah tua untukmu" ni?
aku sukaaaa sangat la ayat ni. comel dowh!
aku nak couple la dengan orang yang cakap ayat tu :D

No comments: