May 4, 2010

aku rasa macamm..



aku rasa macam malas nak pergi sekolah.
tiap tiap masa pun malas.
tapi nasib baik aku ade lagi rasa rajin tu.
setan ape tah menghasut aku ni haaa~


aku rasa macam nak buang je henfon aku tu.
tak guna. harap berguna sebab aku guna alarm kau je pagi pagi pukul 5, kasi aku bangun dalam mamai mamai.
tu pun rasa nak baling baling jadi batu seremban je sekejap lagi.
skrin rosak, meseg sah sah tak boleh.
redha tak redha, orang call.. aku tak tau sape. hehhh =.='


aku rasa macam kesian pulak kat cikgu bi and math aku.
mana taknya, tiap kali waktucikgu ni masuk kelas, mesti aku takde.
ponteng? aku takdela terbaik sampai macam tu sekali.
tapi nak buat macam mana, redha jela cikgu..


aku rasa macam nak jerit tengking kat sorang minah ni.
aku pun tak tahu kenapa.
tapi muka dia memang buat aku rasa agak hot and menyampah.
HAHA, sorry la. nanti nanti aku buat ye minah.


aku rasa macam aku tak cukup masa nak belajar semua ni balik.
exam mid year dah dekat.
kejadah~ banyak aku tak belajar, banyak yang aku tinggal.
macam mana ni? @_@




aku rasa macam aku sayang giler cousin cousin aku :)




aku rasa macam nak bagitau kat semua orang, nak jerit kat semua orang..
jangan menggedik-gedik kat dia.
tapi masalahnya, dia yang menggedik kat orang lain.
kau berambus dari otak aku sekarang boleh tak pakcik? -_____-


aku rasa macam aku dah makin busy sekarang.
tahun ni saja dah macam macam yang pengawas kena handle.
sedar tak sedar, dah masuk bulan 5. woaaa~
tak sangka! birthday pakcik ni dah dekat. duit takde. lantak lahh~


aku rasa macam aku mengantuk sangat sekarang ni.
tapi kesian, badan taknak tidur.
nak jugak tengok facebook tersayang kau tu kan niss?
pergilah pergiii..


aku rasa macam entry ni tak berguna langsung.
ohh, takpe. ni blog kau anis.
ape kau nak tulis, kau tulis.
jangan mengada-ngada tak nak tulis dalam banyak banyak bulan akan datang.




p/s : ohh, keinginan ke lepaskan nafas?
hehh, tak paham? takpe.. kalau tak paham korang cerdik.
sebab aku pun tak paham :D

No comments: