May 7, 2010

award? :)



award.jpg (200×200)


ohhh, thanks k a k s o p a and k a k l o n g .
bapak pemalas giler aku nak update blog sekarang ni.
busy je memanjang.
and and, sorry la. angah tak reti nak buat link link niyh. wink wink bole la :D


sekarang aku busy sangat.
so tak rajin lah nak buat terms and condition award ni.
tak pe eh? heeee~


by the way, aku akan buat yang ke4 punya jela.

7 things about you tuh.

- pendiam, pemalu. ohh, kawan kawan sekelas cakap tak =..= keciwa saya dibuatnya.
- tak ditegur? eheh, aku tak suka tegur orang yang aku tak suka. harap maaf.
- si hipokrit, better kau blah cepat.
- pemalas. homework, kemas rumah, masak. woahahaa! tak payah kahwin la nisss -.-
- suka lepak rumah wafa, cakap cakap dengan wafa. HAHA. pluss, bikin ketupat sekali :P
- chatting jom? ohh, nanti aku bosan aku off9 je terus. harap maklum.
- kerja wajib buat last minute. tak tau bila nak berubah laa~


okay, 7 benda tentang aku.
HAHA, banyak yang buruk kan?
ehh, tak suka? takpe. aku bukan kau. kau bukan aku.
so, suka tak suka.. ehemmm..




p/s : musim budak pemalas datang dalam diri aku. so jarang update blog. sorry keyh.

No comments: