May 16, 2010

15 may 2010, talentime :)



event palin penting and paling menarik semalam.
sempena hari guru, badan pengawas anjurkan macam macam pertandingan untuk pelajar.
bola jaring, futsal and talentime.


ramai jugak yang masuk.
lagi lagi futsal. sampai 31 group! 0.o
tapi sayang jeee, aku pergi kat talentime je.
so aku ade gambar talentime jela. yang lain takde.


ohhh, bosan tunggu talentime start. pergi padang dulu :)


before start pertandingan. semua berlatih. bising giler satu dewan.
*main tangkap tangkap gambar setiap penjuru dalam dewan tu*


haikal and budak form 3. kalau takde diorang, habis tak dengar semua benda.


ohh, akmal pun datang. HAHA. lama tak nampak dia. tak berubah pun dowh.


afiq zain, lutfil and said. gemuruh by faizal tahir and i'm yours by jason mraz.


para juri talentime. ohh, aku photographer je :P


shuffle-boy. budak budak form 1. comel kot yang paling kanan tu. HAHA


group ___________ . aku tau ape nama group ni. and aqhwa salah seorangnya.


puteri and lutfil. this is me :)


adib, ezzat and aieffie. sebelum cahaya and lagu hujan. ape tah tajuk dia.


wonder generation. i want nobody nobody but you!


lutfil hadi. nyanyi solo, lagu aizat kot.


punyalah besar benda alah ni.
sampai pengetua pun teringin nak tengok persembahan diorang.


setting barang. ohh, aku lupa nama group ni.


inilah hasilnya :) terbaik dowh!
lagu first aku suka! check yes juliet :D


budak form3. lagu ape tah~ tak pernah dengar.


dik, nak nyanyi lagu ape dik?


import from india and nepal *rashidie cakap*


ni group the kumpulan eh?


tengok! menyanyi sampai macam tu. feel abis kottt~


semua muka baik je an?


adam, rashidie again and sape entah.


the stalker. ohh, suara adik amira and kawan dia tu best :D


putri sempat senyum. HAHA


group syafiq kot. diorang tak sedia ni. lagu ape pun aku tak tau.




ohhh, semalam teramatlah sangat bingitnya.
sakit telinga. pening pening lalat kepala aku.
dahlah penyakit aku ni tak boleh dengar benda kuat kuat.
grrrr~


ehem, by the way, berjaya jugak benda ni semua.
lega kottt.. tak payah pening pening dah.
berkat kerjasama daripada semua orang kan.
menjadi jugak.





p/s : ramai yang guna gitar. nanti aku masuk main recorder je laaa~ lagi syok. lain daripada yang lain xD


No comments: