May 22, 2010

exam =.='



ehemmm, lagi dua minggu baru habis exam ni. aku pening giler nak baca buku. and aku tak tau pun next week exam ape. yang aku tau sejarah and est je hari isnin. huahahahaa~ biasa lah tu. aku memang tak ambil tau sangat hal hal exam ni. jadual pun malas nak salin.


by the way, last week dah lepas paper beberapa subjek. macam $#%#&^ je aku jawab. main hentam je semua semua. lagi lagi bahasa arab. ohh, next year aku tak nak amik boleh? susah kottt.. dah la tak belajar pun =.=' masuk wibawa kan. memang dah tak tau nak belajar bila. and aku rasa exam ni aku lagi banyak duk kelas karisma ouh.



pleasee, aku nak main game ni.



dan ini.. ;(((



bahasa melayu pulakkk, heheheheee~ aku suka giler paper 1. ade soalan karangan pasal laman sesawang and blog yang aku dok gilaaa sangat. nasib baik ade. aku rasa kalau aku buat oral bm pasal benda alah ni, berkemungkinan besar cikgu tak masukkan. hehe. ohhh, teramatlah seronok bikin karangan ni :)


chemistry - killer subject. yeah, first time ambil exam ni ikut format SPM. agak terkejut sebab ade 3 paper. gahhhh! nasib baik paper 3 eksperimen je. paper 2 pun okay la. tapi paper 1, *^&%%$%, mencarut lagiii~ susah nak mati kot! aku pun rasa peninggg aje buat paper 1 tuh. nak buang tuuttt pun tak sempat. masa cepat je habis. tulis nama pun tak sempat nak habis sebab nama panjang sangat.



nak main game ini jugakkk!



kemaruk juga dengan yang ni jugak =.='



banyak gambar game? hehe, aku rindu giler dengan game game dalam facebook tu. HAHA. sememangnya aku tak boleh nak on9 suka suka hati sekarang. nanti ade yang bising. aku pulak tak baca buku jadinya. eehhehheee~






p/s : sekarang dah jarang tulis dalam blog ni. tapi aku still baca blog blog orang. rajin betula ku membaca sekarang ni. aku pun tak tau kenapa.

No comments: