June 6, 2010

mesej seram facebook



aku dapat satu mesej daripada facebook. ehh, bukan satu. dua. semua benda yang sama. mesej yang di-tag untuk orang orang kesayangan. hehe



salam.buat shbt2ku smua.sila delete gmbr anda yg t'dpt dlm fb krna israel sdng giat scan body prempuan muslimah utk d'telanjangkn..krna smua pangkalan data fb adlah hak milik pnuh israel..jln terbaek adlh boikot fb n tutup account fb.hbahkn utk slmtkn sdara2 kita.hancurkan israel laknatullah. -sbrkn-



aku memang dah lama dapat mesej camni dalam facebook. tapi semua pasal tukar gambar. jangan letak gambar sendiri. yang ni agak pelik lah kan... seram pun ade jugak ouh.


aku ni dah la jenis suka letak gambar sendiri dalam facebook tu. yela, perasan lawa kan. biasalah tu. heeee~ bukan aku sorang je kan? :P


so, fikir lah sendiri. kalau nak delete ke, tukar gambar ke, suka hati. aku pulak dalam proses nak men-delete. nak delete facebook or gambar je eh?




p/s : kadang kadang benda macam ni just rekaan. tapi kalau jadi betul betul camne eh?

No comments: