June 6, 2010

masa exam, macam macamm~



macam biasa dalam setiap exam, ape yang aku dapat tengokk.



muka camni sorang sorang. bahaha!



memang muka serabut jeh. kalau gelak gelak ke, senyum senyum ke, confirm benda yang dibaca tu masuk. HAHA xD macam aku jugak la tuhhh.. tapi aku lagi best. kalau tension, aku tidur je. miahahahaaa~ selalunya sempat. siap mimpi mimpi lagi :D


tapi ade jugak aku nampak, yang rajin bebenauuu mengintai paper orang. memang lawak lah, sebab cikgu ade kat situ an. terpaksa jadi kura kura. cikgu tengok, tunduk. bila cikgu pandang tempat lain je, terus meniru.


after satu satu paper habis je, confirm benda yang dibuat sama. tanya kawan soalan. tak pun check balik. woaaaa~ aku memang tak lah. habis je exam, letak kertas dalam beg, duduk diam diam. malas nak pergi kat budak budak yang bincang bincang tu.aku takut nanti jadi gila pulak. yela, banyak salah daripada betul. malas aku. baik aku tengok result terus. lagi bagus, surprise sikit :DD



senyum, penawar terbaik :)





p/s : yang paling ketara, budak budak perempuan confirm betul betulkan tudung after exam habis :P

No comments: