June 10, 2010

lelaki, perempuan. GEDIKS?



aku banyak dengar pasal si gedik gedik ni. selalunya mesti gedik dikaitkan dengan perempuan kan? tak adil betul. lelaki pun ade yang gedik jugak. tapi aku tak suka cakap lelaki gedik. but MENJENGKELKAN.


actually gedik ni banyak jenis kan? ade yang cakap gedik camtu, gedik camni. ohhh, aku pun tak tau ape maksud gedik sebenarnya.



persepsi orang tentang lelaki gedik @ menjengkelkan

- suka mintak duit kat perempuan

- tak gentleman, baling baling barang kat perempuan tanpa rasa bersalah. ohhh sungguh menggedik. macam takde *ehh, takkan diulang lagi. banyak isu perkataan satu tu*

- buat muka toya bila dia yang salah.

- make-up? ohh, yang ni aku tak tau la.

- suka busybody hal orang. oh pleaseeeee~

- lembut, terlalu sopan. *ehhh, yang ni gedik jugak ke? tak kotttt..*



lelaki, gedik




persepsi orang tentang perempuan gedik

- pakai baju macam taknak pakai =.='

- cakap bajet comelll.

- sibuk nak cari perhatian..



perempuan, gedik.



__________________________________________________________


ade orang pernah pesan kat aku, "anis jangan jadi gedik macam perempuan kat luar sana ye.."
aku pun agak pelik. gedik macam mana? aku rasa semua perempuan gedik. lelaki je yang taknak ngaku dia pun gedik jugak.


ehemm, aku rasa tak pelik lah kalau jumpa lelaki yang jadi perempuan, perempuan yang jadi lelaki sekarang ni. sebabnya? hehhh~ sebab diorang mengagumi jantina yang lain ngan diorang. tak caye? tengok betul betul. sebijik an :)



comel! bila lah gambar anak aku nak masuk sini eh?



cuba bandingkan lelaki dengan perempuan yang gedik. kadang kadang perempuan gedik tu nampak comel jugak an? lelaki? hampehh.. makin menyakitkan hati adelah. kesian lelaki. aku simpati kat korang. ngeheheee~





p/s : ala, semua orang gedik dalam dunia ni. just tengok gediknya tahap mana je. entah entah bila korang cakap someone tu gedik, korang lagi gedik kottt..


No comments: