June 22, 2010

Oh My Gucciiii ~




Ahhhhhh! <3



Aku taknak letak gambar kucing dah. Tapi kucing tu comel. Yes. Comel giler. Dah. Dah. Cukup Anis. Tapi comellll! Okay, dah dah. Senyap.

By the way, aku baru lepas tengok gambar cousins aku. Gahhh! Rindu giler! Yes, cuti aku tak balik kampung. Oh, tak perlu simpati. Terima kasih.



From facebook to myspace, aku jelajah. Banyak jugak gambar cousin aku yang comel comel ni.
p/s : yang tua tua jangan TERperasan. teheheee~



Afina Batrisya. Dulu masa dia kecik kecik selalu main ngan dia. Tapi sekarang susah sikit. Bergambar senang. Huahahaaa~ dia sukaaaa sangat bila tengok kamera ni :D



Si comel Damia Husna. Yes, adik Afina. Dia cute and sweet giler bila senyum. Auwww! <3>



Ini, Alya Tehhani *maybe ejaan dia camnii*. Dengan mak dia. Dia comel sangat sangat. Masa kecik, suka sangat tidur. Hehe.. but now dia comel sangat.



Anak sepupu yang pertama. Irdina. Oh yea, aku curi gambar ni daripada album makcik dia. Ngehehee xD Suka bergaya. Cute sangat. Kadang kadang macam model pun ade jugak.



Danish. Satu satunya kazen kecik bawah umur 1 tahun, lelaki. Hehheee~ Dia besar, hero lah katakan. Eyt, badan macam budak 8 bulan walaupun baru 3 bulan.



Anggun Maya. Kiut an? auw! auw! Ohh, nama dia pelik? Memang lah. Aku pun pelik. So aku panggil Maya je. Dia ada dagu yang tajam. Pergh. Comel giler kottt..




Oh yea, ade lagi 2 orang kazen kecik aku yang aku tak letak. tak jumpa gambar.
- Ainul Mardihah
- Liyana Syazwina








p/s : yang tua tak masuk la. malas. nanti kutuk kang, marah pulak. lagi lagi yang tuttt..

No comments: