June 26, 2010

random news, this week :)



Dah bukak sekolah dah makcik oii.. Dah seminggu aku senyap dari blog. Oh, sorry blog. saya tak rindu anda. Hehhh~



@ blog rosak =______=
Aku benci bebenau if blog aku ade problem macam macam ni. Niiii.. kejadah benda ape tah yang buat aku punya blog jadi panjanggggg punya! Tengoklah, the other stuff yang aku selalu letak belah kanan entri aku dah turun ke bawah. Ngek -.-

Entah entah nanti aku post entri ni, dia elok balik.


@ busy memanjang
Aku macam dah takde masa nak main game dalam facebook. Banyak betul hal yang kena buat kat sekolah. Ceh *macam lah sekolah tu kau punya*. Balik sekolah pun aku rasa baru sekali aku naik van dalam minggu ni. Membazir je bayar -______-


@ event penting
Persiapan hari guru, hampir siap :) Auwww! I likeee! <3

Dah tak banyak benda kena beli. Just raptai yang berdebar sikit. Even ade yang buat perangai pelik pelik, terima jelah. Bukan semua orang serupa kan?


@ status relationship dalam facebook
Dah tukar. From widowed ---> in relationship. Bodoh giler. HAHA. Kesian cousin tersayang aku sorang tu :P *hah, dah tulis pasal kau dalam ni*

Do i have learn how to "pujuk orang" now ?


@ result exam
HAHA, markah yang diharap confirm lah tak dapat. Lagi lagi LK. Benganggg je.

3A, PJK, Sivik *HAHAHAHA* and BM. Eh, and agama also. 4A lah. Eleh, PJK n Sivik pun nak kecoh. Hehhhh :D Paling terbaik, ade satu fail. muahahaaa~


@ dah start jahit
Memandangkan kak long takde time puasa ni *yeeee, dia pergi PLKN*, so aku kena ambil alih tugas dia. Tolong ibu jahit. Bukan tolong yang macam tahun tahun lepas *just jahit tepi*, ni dah sampai tahap jahit manik. Alamakk..

Tangan aku kaku. Ye, aku mengaku, kayu lah. Takde seni. Heh. So tengok jelah ape jadi nanti.


___________________________________________________


Tahun ni aku rasa aku busy sangat sangat. Tak sempat menyempat nak buat something. Lagi lagi call pakcik tu. Urgh~



p/s : gambar takde ye dalam entri ni. malas nak upload. sorry.

No comments: