June 29, 2010

tak sukanya bilaaaa..



... jadi seperti dipergunakan.

Like, bila kita dah tolong orang tu, kita akan ditinggalkan. Sakit hati, ingat kita ni ape?


... berfikiran negatif tentang orang lain.

Benda ni akan buat aku menangis. Oh tidakkk =____=


... menangis sebab salah sendiri.

Dah buat something, after that, menangis. Bodoh.


... menyesal dengan benda yang dah jadi.

Biasanya menyesal dengan benda yang silap cakap.


... rindu kat someone ? 0.o

Yes. Tak suka. That's why aku tak percaya cinta jarak jauh.


... rasa bersalah kat orang lain.

Orang lain yang silap, aku yang rasa bersalah. Ape kes?


... orang pandang lain macam -.-

Rasa nak cucuk je mata orang tu.





p/s : sekarang aku rasa geram sangat. sebelum benda tu ade, bukan main lagi. sekarang dah ade, macam aku tak berguna je. okay, mak aku cakap, "tak payah layan".

No comments: