October 28, 2010

Actually, aku...

Aku dah mula rindu dia. Ehh, siapa? Mestilah kamu kamu kamu dan kamu. Berapa banyak kamu daaa.. Errr, kau, aku tak rindu. Siapa terasa, bagus. Aku tak suruh pun kau terasa kan?


By the way, aku rindu sangatsangat kat Mr.A. Wait, jijik? Takpe, aku tau jijik. Tapi korang terima jela. Aku baru nak rajin post pasal ke-rindu-an aku kat dia. Aiihhh, potong line betul korang ni.


Bukan selalu pun tulis pasal dia. Ehh, jarang kot. Ehhh, tak pernah kot? Baik, tipu. Pernah lah sekali dua. Kalau korang perasan la. Tapi oklah tu. Takde lah muak. Ni tak, sikitsikit pasal boyfriend, sikitsikit pasal girlfriend. Nenek aku pun naik muak baca tau. Baik, tipu lagi. Heheee..


Oh ya, semalam bercakap ngan dia. Limabelasminit jerrrr~ Bukan sampai satujamsetengah. But, dia macam tak happy. I dont know why. Aku jadi sedih kottt.. Tipu kalau aku tak cakap yang aku tak nangis. Errr..


Oklah, aku cuma nak meng-ekspresi-kan perasaan aku je dalam blog hari ini. Bukan nak tulis ape sangat. Terima kasih sebab baca, sila datang lagi :))





p/s : tadi exam addmath. hebat sungguh soalannya. terima kasih kementerian pendidikan terengganu. saya amat menghargainya.

No comments: