October 30, 2010

=.='




Esok exam physics. OMG, aku tak study satu ape pun lagi. Serious malas gilerrr.. Okay, buruk betul perangai. Macam mana nak dapat A kalau perangai macam ni?


Its already 8.30. Tapi aku still malas nak study. Ni semua sebab mata mengantuk, tapi hati tak nak tidur. Mana nak tenang tidur kalau tak baca satu hape pun lagi? Killer subject plak tuhh. Giler hape?
Now aku menyajikan mata aku dengan pictures dalam facebook. Siapa siapa punya jela. Rasa nak mengutuk, tapi dalam hati je. Tak baik. Tapi, aku tak nak menipu dengan komen komen yang hipokrit. So aku mengutuk dalam hati jela. Lagi baik kan?


i miss you guys so badly! *creadit to nuramirah wafa sayanggg*

p/s : dah aniss, dah. pergi study. ape nih? perangai tak senonoh betul. errrr, ape korang ni, tak baik cakap aku tak senonoh. aku suka membebel, biar jela.. siapa suruh baca baca blog aku?


No comments: