October 8, 2010

Hidup baru, sekolah baru~



Sorry la ye kawan kawan, dah lama tak update. Agak busy, lagi lagi dah start sekolah baru ni. Gambar gambar last day kat Kajang pun aku tak upload lagi lah sayang sayangku.. Entah bila lah datang rasa rajin aku meng-upload-kan gambar gambar tu semua dalam blog ni.


By the way, thanks la kat classmates aku semua sebab buat jamuan dalam LAB PHYSIC. Seriously, aku terharu sangat. Then, hadiah hadiah semua tu. Thanks :) AKU SAYANG KORANG SANGAT SANGAT !!!


Actually, dah 3 hari aku sekolah kat dungun ni. Before masuk tu memang takut takut lah. Macam macam orang pesan aku. "Angah, kalau ade orang buat ni, jangan buat ni tau". Memang, aku cuak. Sekolah baru kott.. Dah la aku dengar sekolah sekolah kat situ banyak bergaduh. Pasal boyfriend girlfriend plak tu =.='


Then, first day tu, ramai budak budak perempuan tegur time rehat, "Sepupu zul kan?", "Sepupu khairul kan?", "Anak saudara Cikgu Jabbar kan?". Perghhh, memang mengangguk jela kerja aku hari tu. Ada la bakat jadi burung belatuk. Tapi budak budak perempuan tu semua baik :) Diorang teman aku pergi mana mana.


Oh ya, aku duduk sini ambil ICT. And aku belajar Physics dengan cousin aku. Munawwar. Ni pun dia ajak study Add Math and Chemistry sekali. Ngeh, memang dia lah yang mengajar nanti. Dah la hari tu semua subject tu aku failed. HAHAAA~


Errr, sekolah tu besar giler kot. Jalan dia dari satu bangunan ke satu bangunan memang complicated. Aku tak tahu la bila aku boleh hafal jalan jalan tu. Maybe sebulan kot? Aku nak pergi kelas sendiri pun, tak ingat jalan -.-'


Kat sini, belajar Chemistry, Physics, Math and Add Math dalam bm. HAHAA, memang aku tak paham sangat. Campur lagi dengan slang Terengganu cikgu cikgu. Dengan budak budak bising lagi. Perghh, memang ubat failed lah tu.




p/s : tau tak ape maksud kalam petek? maksud dia, pensel tekan :D

No comments: