November 8, 2010

hye youuu

Aku nampak lagi benda tuh. Yaaa, something yang aku tak suka. Sangat sangat tak suka. It just like, emmm.. camne nak describe ya? Okla, perangai orang or something. Aku rasa menyampah giler kot.


Maybe aku tak patut buka profile dia, then usha usha semua. Tak. Tak patut. Sebab aku tau confirm ade something yang menjengkelkan kat situ. About the people around him. HEH~


Bapak hipokrit dowh! Aku rasa macam nak bagi penyepak pun ade jugak. Kalau dah suka, cakap jela suka kat dia. Ni tak, puji puji lah, cakap dia and makwe dia sweet lah. HAHA. Lawak kot. Aku tengok macam playboy jeh. Dah la siap bersayang(s) dengan sape sape entah.


Jumpa jugak orang hipokrit kat sini rupanya. HAHA





p/s : budak budak ni rajin add aku kat facebook. bagus. kau nak stalk ka?

No comments: