November 7, 2010

saya suka awak!

Ayat ni, aku selalu dengar. Saya suka awak. Tapiii..


Aku lagi suka ayat saya cinta awak. Sebabbb...


Kalau saya suka awak, kita just suka sekadar luaran. Tapi kalau saya cinta awak, kita tak kisah, luar ke, dalam ke, kita tetap terima dia. Buruk baik dia, takde masalah untuk kita.



Kalau aku lah kan, aku boleh aje cakap, "Saya suka awak!" dekat sesiapa pun yang aku suka. Maybe sebab muka dia? Maybe sebab style dia? Or maybe sebab.. errr.. sebab ape yeh?




Tapi aku takkan boleh cakap, "Saya cinta awak!" dekat sesiapa pun, kecuali orang yang betul betul dapat buat aku terfikirkan dia siang and malam. Kalau setakat minat muka je, baik tak payah. Haprak!



By the way, kalau korang rasa boyfriend/girlfriend korang tak pernah cakap "Saya cintakan awak" dengan sesungguh hati, korang fikir fikir kanlahh.. HEHEE~



hye, i always love you, wherever you are, my dear :)

p/s : ngeh ngehhh~ ape ape jela. aku TERjiwang malam ni :D

No comments: