November 11, 2010

just for you guys, 4 sains fizikal students :)

Kenapa aku menangis sekarang? Memang takde sebab. Tapi dalam hati aku ada cakap something. Tapi tak tau apa. Dan, aku rindu someone. Cisss, siapa?


Yee, aku rindu korang. Aku rasa sebulan macam tak cukup. Ohh, maybe sebab aku rasa dulu agak teruk before aku pindah and after aku pindah. So, Allah nak tunjuk yang tak semua yang kita jangka betul.


Kalau boleh, aku naaaak sangat duduk kat dua dua tempat. Aku taknak tengok korang menangis sebelum kita berpisah. Yess, berpisah untuk selamanya and berkemungkinan besar takkan berjumpa lagi.


Dan kau, yee, engkau. Si budak yang berjaya buat aku rasa bengang, thanks ye. Aku tak pernah rasa bengang macam tu sebelum ni. Aku tak tahu ape kes kau, yang penting aku takkan ambil tau pasal kau lagi dah. Kau nak mati ke, hidup ke, lantak kau lah. Kau tak suka kan bila aku ade dekat ngan kawan kawan aku & kau tu kan? So, aku takkan dekat ngan diorang dah. FAHAM?


Kau pulak, si budak err.. budak ape ye? Ape ape jela.. Kau berjaya buat aku serba salah dengan Aieffie. Thanks jugak. Kau tau tak, aku selalu tengok benda benda yang ada kaitan dengan kau? Kau tau tak, aku tak sanggup nak buang benda benda yang takde kaitan dengan aku sebab kau?


Tapi korang, memang berjaya buat aku rindu korang. Walaupun baru sebulan aku duduk kat situ, dan pada awalnya aku rasa macam terpaksa duduk kat situ, aku rasa macam aku duduk kat kajang. Semua bagi aku happy. Thanks korang :)





p/s : kita ada lagi dua hari untuk berjumpa. so, aku harap takde ape ape yang akan jadi dan takde lagi yang bermasalah dengan aku.

No comments: