November 17, 2010

last week mek oi~

11/11/2010

Aku pergi sekolah. Dengan muka bahagianya. Okay, bukan sekolah Dungun. Tapi sekolah Kajang. Ngeehhhh~ Tapi hari tu aku special sikit. Sebab pakai baju putih. Heheee, so orang tak cam sangat. Budak budak tu semua cakap macam sekolah rendah.


Errr, aku rasa macam budak form1 lagi better daripada budak sekolah rendah. Nampak sangat ke-comel-an aku terserlah hari tu :P

Actually nak hantar buku je. Last last lepak lepak terus ngan diorang sampai balik. Syok gilerr, berkaraoke, rakam, then masuk facebook. Ohhh, sungguh memalukan. Tapi kitorang bahagiaaa~



12/11/2010

Pergi KL, shopping for dinner. First, kitorang ingat nak beli baju Punjabi or sari. Last last ambil cheongsam. That's mean, dua sari, dua cheongsam. Auwwww~ so cute right? xD


Ada magician datang and buat persembahan kat tengah tengah dunia yang penuh sesak dengan orang ramai. Aku bangga dapat kawan bermata helang macam Alin and Wafa. Memang nampak aje trick orang tu kan? Sampai orang tu tumpu kat kita je hari tu. MUAHAHAA~


Then, kita buat muka bahagia, memekak kat tengah tengah orang ramai. Ada yang tak puas hati? Takpe, kitorang tak risau. Yelaaa, bukan kenal sekor sekor pun kat situ. Ngeh ngeh XD


13/11/2010


Malam tu ada dinner pengawas kat sekolah Kajang. Okay, untuk pengetahuan semua, aku pengawas kat sekolah tu. That's why aku buat muka tak malu datang dinner malam tu. Okay, ada yang jealous? Sila jealous sebab aku suka orang yang jealous jealous ni. Muka dia akan jadi makin tua, tapi aku akan sentiasa lebih muda daripada diaaaa :D


Ehemmm, malam tu aku pakai cheongsam. Tapi aku rasa tak nampak macam cheongsam pun. Dan, malam tu aku jadi malu malu kucing sebab malu nak ambil ayam masak merah yang berlambak giler takda orang nak ambil. Ohhh, sangat menyesal. Tak guna.


Dan, malam tu Wafa dapat anugerah princess sebab dia ikut tema dinner, 1 Malaysia. Tahniah Wafa, and thanks Wafa sebab dapat kalahkan tuttt xD


Walaupun agak sakit hati malam tu, tapi korang memahami aku. Terima kasih rakan rakan ku sekalian ! ^_^



thanks korang. SAYAAAAANG KORANG! Oh yaaa, haslina tertinggal. where are you my darling?




p/s : aku tak tau kenapa pakcik tu tak rasa bersalah langsung =.='

No comments: