November 26, 2010

Kakak baik, read this my dear :D

Okay, serius aku menyesal kenal perempuan tu. Bukan kenal, but tegur. Tulahh, lain kali orang cakap jangan, kau jangan buat. Yang kau gatai sangat baik baik hati nak kenal, likelike and ber-commentcomment dengan dia asal?


Oh lupa, aku memang baik hati nak bermesra dengan orang. HAHAHA


To that girl, lain kali, kalau bengang dengan orang, tegur je terus. Kau tak payah kutuk kutuk belakang. Ehheeiii, buat muka tak malu sikit. Aku tau lah kau pemalu. Tapi mengutuk orang kau tak malu. Nanti aku ajar kau buat muka tak malu eh? Aku kan baik hati :)


Fineee, aku bagitau lah korang yang busybody bebenorrr, nak tau ape kes aku tulis macam ni. Okay lah, actually aku nampak ada minah sorang ni, tak puas hati dengan orang. HAHAHA, feeling aku kuat mengatakan, dia tak puas hati dengan sorang minah gedik ni. WOHOOO~


Memang aku agak busybody dalam hal ini. Si tak puas hati tu, mesti lah budak budak yang suci kan? Yela, budak budak gedik selalunya tak ambil tahu hal orang. Sebab tu dia gedik sentiasa. Dah orang cakap dia gedik, gedik lah dia.


Aku tak tahu lah fikiran budak suci tu kolot ke, ape ke, sebab benda yang main main pun boleh dia tengok sebagai betul betul. Fuiyoooh! Bukan nak tengok betul betul. Okay, mata dia lawa, bukan juling pun. So takde masalah nak baca satu satu kan?


By the way, tak baik tau mengutuk oranggg~ berdosaaaa~ tuhan marahhhh~ Okay fineee, aku mengutuk jugak. Hebat! Tapi aku rasa aku kena ajar dia lah supaya dia tidak mengutuk belakang, dan sentiasa sakit hati tengok seseorang tu tak berubah rubah menjadi lebih alim daripada dia. Cit!






p/s : actually si casanova dah pesan jangan, jangan. yang degil sangat apahal? bodoh punya budak.

No comments: