December 2, 2010

saya janda anak satuuu XD

baik, ini anak saya. sila lihat ye para pelajar~

Okay untuk pengetahuan korang, status relationship aku dalam facebook adalah widowed. Aku saja saja letak, sebab bosan lah korang tak habis habis dengan single mingle tringle korang.


Tapi, beberapa minggu lepas, tiba tiba aku ade children pulak dalam tu. Okay, seorang. Aku pun tak tahu dia datang dari mana. Maybe dari planet Pluto kot? Tiba tiba nama dia boleh ade dalam list children aku. Pelik akuu =.='


So, aku nak cerita pasal anak kesayangan aku kat sini.

Okay, dia budak kelas aku. Dia suka MU. Lagi? Dia pemalu. Errrr.. Lagi? Dia.. diaa.. Err... Dia tak dapat nak ambil lesen kereta sebelum aku sebab dia anak aku xD


Ehem, dia cute kan? Tengoklah siapa mummy nya. Mummy nya lagi cute. Sebab tu anak dia pun jadi cute. Tapi dia tidak boleh lawan ke-cute-an mummy nya. Faham budak budak cute sekalian? *okay, kira berapa banyak perkataan cute dalam tu. Aku bagi satu sen sorang*


Okay siapa nak berkenalan dengan anak kesayangan aku ni? Sila isi borang untuk menjadi calon menantu aku yeeeee~





p/s : aku panggil dia daddy plak. sebab nama dia sama dengan nama bapak aku XD

No comments: